درباره حضرت استاد شیخ علی اکبر تهرانی

بسم الله الرحمن الرحیم
بر پُشت فلک مَرد است علی اکبر تهرانی
حق را به فلک بُرده است علی اکبر تهرانی

درباره حضرت استاد شیخ علی اکبر تهرانی- شیخ علی اکبر تهرانی- قبرشیخ علی اکبر تهرانی
چرا حضرت استاد شیخ علی اکبر تهرانی اینقدر عزیز و بزرگوار بودند؟

چرا حضرت استاد شیخ علی اکبر تهرانی اینقدر عزیز و بزرگوار بودند؟
علتش این است که قلب ها دست خداست،
خدا می فرماید:
یا رسول الله، هرکه مرا شناخت و برای من فروتنی کرد، همه مردم برای اون کوچیکی می کنند
استاد تهرانی می فرمایند: برادر من، عزت و عظمت رو خدا میده و از راه تواضع به دست می یاد،
ایشان می فرمایند:
ما بالاترين استادمان رسول گرامي محمد بن عبدالله (ص) است،
شما که كسرت ميشود بگويي رسول الله (ص) اين را فرمود، ميخواهي مردم هم احترامت كنند؟
نميكنند.
چون بدون اشارۀ خدا نميشود.
يكي از جوانها به استاد گفتند که ديدم يكي از اين آقاياني كه منبر ميروند با تندي به حضرت استاد تهرانی ميگويد:
ما همهاش براي مردم ميگوييم كه بخندند ولی بازم دورمان خلوت است،
تو همهاش شلاق ميزني باز هم دورت شلوغ است،
گفتم: به خاطر دو چيز است:
1- از خدا ميگويم.
2- براي خدا ميگويم.
تمام شد.
علم يعني اينكه از خدا بگير، براي خدا بگو و براي خدا عمل كن.
ایشون فرمودند: اينجا غرب تهران است،
تا وسط خيابان جمعيت داريم،
چرا؟
چون مردم با صداقت زندگي ميكنند، دروغ، دغل، حرفهاي چرتوپرت و خرافات زياد شنيدهاند.
شما هم برادران به مردم بايد احكام بگوييد، اخلاق بگوييد.
چرا؟
وقتي كه ما براي خدا بگوييم و از خدا بگوييم، تا خدا خدايي ميكند اين حرف در اين جهان ميگردد و
خدا هم پشتش است.
حضرت استاد می فرمایند:
من يك مثلي زدم: يك قطرۀ باران كه از آسمان ميآيد، به شيشه بخورد يك لك ميافتد،
به عباي من بخورد خشك ميشود،
اما وقتي كه به دريا بخورد، نابود كه نشده هيچ، يك قطره هم كه نيست هيچ، حالا شده يك دريا.
وقتي گفتي خدا در قرآنش چنين ميفرمايد،
وقتي گفتي رسول الله (ص) اينطور ميفرمايد،
اين گفتار، گفتار شما و من نيست.
پس شلوغي اين هيئت علتش اين است كه ایشان از خدا ميگفت و براي خدا می گفت
موضوع دوم درباره حضرت استاد شیخ علی اکبر تهرانی” تهمت “هایی که به ایشون زدند
ما بزرگترین شخصیتی که در جهان داریم وجود مبارک آقا امام زمان است
یکی از اون تهمت هایی که به استاد وارد کرده بودند این بود که ایشون خودش رو امام زمان معرفی کرده،
حالا جواب خود حضرت استاد تهرانی می یاریم که هم بدونید نظر خود ایشون چیه، دوم اینکه برای بقیه تهمت ها هم فکر کنید که خودتون رو جهنمی نکنید
یه مشت لجن راه افتادن، میگن
“ایشون خودش رو امام زمان معرفی میکنه”
بیچاره،
من افتخار می کنم خاک پای امام زمان باشم،
مگه امام زمان به این شلی هاست،
امام زمان کُلِ جهان توی مُشتش است،
ما افتخار می کنیم خاک پای امام زمان باشیم،
برای دریافت فایل کامل جواب حضرت استاد شیخ علی اکبر تهرانی لطفاً اینجا کلیک بفرمایید
موضوع سوم درباره حضرت استاد شیخ علی اکبر تهرانی”
چرا با استاد این قدر دشمنی می کنند؟
و عاقبت چی میشه؟
آیه ۲۱۳ سوره بقره آخر آیه
این جمله خیلی عالیست
اختلاف نکردند در حق مگر آن کسانیکه بعد از اینکه آمد حجت ها و دلایل آشکار (براشون روشن کردیم)
اختلاف ایشان به جهت حسد بود(حسادت)
میاد می بینه که جلسه منظم، مرتب،
جوان ها همه نورانی، براق، مسلمان، آقا، اسلامی، سنگین، موقر،
همه آیه ها درست، گفتار درست،
اما اون لقمه های کثیفی که از ننه و باباش خورده،
از اینجا که می ره بیرون نمیتونه بگه الحمدلله چه جلسه خوبی بود،
هرچی دلشون میخواد میگن،
ما که باکی نداریم، خدا یاریمون کرده و خواهیم گفت،
چطور وقتی که اونهایی که دین به دنیا فروختند، دین به دلار فروختند، دین به اسرائیل و آمریکا فروختند، قرص باشند، ما شُل باشیم، نه ولله،
این حقیر به حول و قوه خدا،
به یاری امام زمان قرص و محکم ایستادم،
تازه فردا یه طوری هم بشه یه قطره خون من بریزه،
هر قطره خون من ده ها هزار اکبر میاد پدرشونو در میاره،
به شما بگم،
ما به حول و قوه خدا قرآن و سنت گفتیم و میگیم و خواهیم گفت،
حالا یه مشت هم میبینی از این بدبخت های دین به دنیا فروخته ی زمین خورده ی شهوت،
زمین خورده دلار،
زمین خورده حسادت اند،
یک قطره خون ما ده ها هزار جوان هایی مثل شما رو اکبر درست میکنه، پدرتون و درمیاره
این طوری نیست که فکر کنید
چراغی را که ایزد برفروزد
هر آنکس پُف کند ریشش بسوزد،
خیال نکن،
خدا وایستاده بالای کار،
اون روز که امام حسین علیه السلام رو شهید کردند یه دونه شیعه ما داشتیم،
اونم امام چهارم علیه السلام بود،
لذا بیدار باشید،
این قرآنه، میفرماد:
اینها هر کار کردند به خاطر حسادت بود.
برای دریافت فایل صوتی و تصویری این مطلب از زبان حضرت استاد شیخ علی اکبر تهرانی لطفاً اینجا کلیک بفرمایید
شناخت واقعی و منزلت حضرت استاد شیخ علی اکبر تهرانی از روی احادیث
شيخ طوسي از قول امام صادق (ع) ميفرمايد:
بشناسيد مرتبه و منزلت شيعيان ما را به مقدار روايتي که از ما ميکنند.
بشناسيد مراتب شيعيان ما را، به اندازهاي که از ما حديث ميگويند ولي نيکو، يعني چيزي قاطياش نميکنند.
ما اهل بيت (ع) کسي را جزء فقها نميشناسيم، مگر اينکه
از گفتار قرآن و ما بگويند.
ما کسي را فقيه نميشناسيم مگر
وقتي دارد صحبت ميکند بگويد قرآن اين را ميفرمايد،
رسول الله (ص) اين را ميفرمايد،
امام صادق (ع) اين را ميفرمايد.
به یاری خدا الان حدود حداقل 30 سال از سخنرانی های حضرت استاد شیخ علی اکبر تهرانی موجود است،
ایشان در مدتی که سخنرانی داشتند،
یا می فرمودند قرآن این رو می فرماید
یا رسول الله این رو فرموده،
یا ائمه اطهار این رو فرمودن،

امام حسن عسكري (ع) پدر آقا امام زمان (ع) ميفرمايد:
بدانيد يتيمترين یتيمها، بيچارهترين بيچارهها، کساني هستند که دسترسي به ما ندارند که
احکام و اخلاق انساني را ياد بگيرند،
از شيعيان ما کساني که اخلاق و احكام را ياد بگيرند، براي مردم بگويند،
اينها در بهشت همنشين ما هستند.

رسول گرامي محمدبنعبدالله (ص) به علي (ع) ميفرمايد:
هريک از شيعيان ما که به شريعت ما دانا باشد،
و شيعيان ما را از تاريکي جهل نجات بدهد و
به سوي نور علم برساند،
اين روز قيامت ميآيد،
در حالتي که تاج نوري بر سر اوست که به بهشت، به قيامت نور ميبخشد.
منادي ندا ميکند:
اين است آن کسي که در دنيا دين خدا را ياري ميکرد.
برای دریافت فایل کامل مطلب بالا از سخنرانی حضرت استاد شیخ علی اکبر تهرانی لطفاً اینجا کلیک بفرمایید
حضرت استاد شیخ علی اکبر تهرانی بعد از 40 سال مجاهدت در راه خدا و برگزاری جلسات درس اخلاق و قرآن،
در ظهر روز چهارشنبه، 14 ام آبان ماه 1399 چشم از جهان فروبستند،
و در روز پنج شنبه 15 ام آبان ماه 1399 پیکر مطهر ایشان در قطعه 10 ام بهشت زهرا سلام الله علیها به خاک سپرده شد.

زیارت مرقد مطهر حضرت استاد شیخ علی اکبر تهرانی به صورت مجازی
در قسمت پایین هم می توانید مکان مرقد مطهر حضرت استاد شیخ علی اکبر تهرانی را ببینید


